1:a december

Ja, det är första december å ja ha ingen julkalender :( Kanske följer med att fylla 18 och bli lite vuxen, eller så är det för att jag inte riktigt kände för å betala 800kr för den enda julkalender jag vill ha ;) Därför tänkte jag att jag kan göra en egen här med ett roligt klipp eller liknande varje dag framtid jul :D Och bakom lucka ett finner vi....

...Björn Gustafsson!


Idag ska jag och Thomas va duktiga och försöka hitta utbildningar som vi vill gå. Ska dra fram alla universitetskataloger vi har och sen sitta å uggla igenom allihop. Vi har redan förstått att något energigivande kommer behövas så det blir en mumsig fruktsallad där på sidan av alla kataloger.

Sen ikväll blir det lse för å träna, känns bra å få börja igen. Komma in i laget, spelet och framförallt träningen. Får väll se hur lång tid mamma måste ha bilen, ja vill ju hinna hela träningen, men gymmande och allt, men så blir det nog inte :(

Hur ska man hinna med allt??

Kommentarer
Postat av: Maja.

kul idé med din "egna" julkalender:)

2008-12-01 @ 10:36:39
URL: http://mcaria.blogg.se/
Postat av: Amanda

Såg att du hade Nomy i din musikspelare! Ganska coolt tycker jag ;) De är väl ett lokalt jönköpingsband vad jag har hört :P

2008-12-01 @ 10:41:26
URL: http://amandhae.blogg.se/
Postat av: J e n n i f e r

Björn Gustafsson är väl relativt rolig. Men jag tycker att han är lite överskattad. Han är inte alltid rolig och jag själv börjar ledsna lite på honom. :)

Ha en bra dag!

2008-12-02 @ 10:10:33
URL: http://eiza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0