Döööh!?

Vad ska man göra mde livet? Ska man supa sig full på annandan eller inte? Ska man lägga ut pengar på å käka å högis på nyår? Ska man lägga ut pengar på nya kläder eller ska man spara?? Frågornas fråga, ska man fundera på saker eller ska man bara låta det bli som det blir å slippa allt velande hit å dit??



Känner i alla fall för att julpyssla lite just nu. Vet dock inte vad jag vill göra, och jag vill inte göra det själv så jag måste vänta tills Stina pratat färdigt med sin Thomas i telefon...
Dagens ilandsproblem ungefär ;) haha.

Ikväll blir det då Jenny, uppstekt palt, paket utdelning och kanske en glögg eller två?

Kommentarer
Postat av: Jannike

Klart du ska supa på annandan! :D

2008-12-22 @ 14:39:29
Postat av: Anonym

fan vilken söt apa!!!!kolla min blogg och svara på vilka ögonskuggor du tycker jag ska ha:)vore snällt

2008-12-22 @ 18:16:26
URL: http://sundquist.blogg.se/
Postat av: V

Jag dör inombords när jag tänker på nyår. Alla man egentligen vill umgås med ska dit. Men jag vet inte om jag har ork lr eller vilja..lr pengar. .. livet alltså.

2008-12-22 @ 18:49:39
URL: http://vqy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0