Idag ock några dagar framåt

Har just sett saw 5 med Thomas. Hade lite svårt å fatta alla flashbacks eftersom det va så pass länge sen ja såg de andra, men efter ett tag fattade jag i stort sett hela grejen. Tycker dock att slutet va lite dåligt, är ganska uppenbart att dom verkligen vill dryga ut hela saw konceptet med ännu en uppförljare...måte säga att det är bättre att sluta med flaggan i topp istället.

Annars har jag idag varit på skolan, ganska softa lektioner, Hjälpt farmor å handlat, systemet och konsum, och sen har jag bara slöat i väntan på Thomas å filmen. Hade ju än en gång planerat in träning i lse, men är inte frisk så självklart gick det ju inte (kanske skrev om detta i det förra inlägget, men jag vet inte så jag tar det säkra före det osäkra :P haha). Imorn får man då jullov så då kanske jag hinner vila upp mig så ja kan komma på träningarna nästa år. Tycker alltid det blir lika fel då man kan säga "nästa år" istället för typ "om två veckor"...är det bara jag eller??

I alla fulla fall, snart jul, snart annandagen å snart nyår...å va sa man ha på sig?? Blir väll å gå i bara underkläder eftersom jag inte äger nått snyggt, hoppas dock jag slipper det :/ Blir troligen att välja mellan det och lodis, åhhh va jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0