Ja vill hem...

Känner mig inte pigg än :( Allt känns bara jobbigt, och inget går som jag vill...

Skönt va det då å fa lite social igår. Jag Vicky, Helena och Adrian satt å kolla runt lite på datorn, såg dokumentären om "The pregnant man" å ja å Helena snacka lite minnen från gamla goda tiden i Stensele :P hehe, det måste vi göra om :) Vicky verka dock lite lost då vi snacka om Stenseletiden, det är väll iofs inte så konstigt eftersom hon en gång sagt att hon inte ens visst eom mig innan ja börja på luspen ;) hehe. Ja det va då trevligt i alla fall.

Vill inte säga till Benny att jag inte kommer på träningen ikväll heller. Känns som om jag snart blir hatad av alla eftersom jag bara varit på en enda träning än så länge, å till den va ja sen (men det va faktiskt mammas fel!). Får hoppas att han inte blir sur, för det är då inte något jag behöver i denna typ två veckors influensan å allt runtom :( Känns inge roligt alls...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jag är alltid lost när det pratas om stensele. Fast jag har faktiskt klättrat upp på stenseleskolans tak en gång ;P

2008-12-18 @ 14:51:36
URL: http://vqy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0