Jag vill hem...

Nu har jag en sån där otroligt tung dag igen. Vet inte hur ja ska förklara det, men det känns som om allt är helt obetydligt, ingen bryr sig och man duger inte till nått åller nån. ibland vill man bara krypa in i ett hörn å försvinna :(
Skolan gör verkligen inte saken bättre heller, allt känns bara värre när man är här och ska dra igång hjärnan. Det kommer bara upp en massa jobbiga tankar om personer och händelser, fy fan va less jag blir på allt! Vet inte vad ja ska göra åt saken heller så jag kommer väll va grinig ända tills ja somna...

Om man en dag vaknar upp och känner att allt är bra, då hinner man just så pass upp ur sängen så blir man påmind och hela dagen är förstörd. Tack för det då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0