Juldagen

Ja, nu så här dagen efter är det ju då dags att reflektera över vad man fått. Det enda jag riktigt önskat mig va ju pengar, å det fick jag direkt på morgonen så dagen kunde ju bara bli bättre efter det...å det blev den också! Både jag å syrran fick likadana matberedare, med juicemaskin, mixer (utmärkt för att göra drinkar :P) och lite andra roliga tillbehör. Min är i diskmaskinen just nu, men snart är den nog färdigdiskad och redo för en testomgång :P Sen på kvällen när alla gäster kommit och vi hade smällt i oss all julmat var det ju dags för våran julklappslek. Orkar inte dra hela leken, men jag fick då en sån här:


En liten apa som blåstorkar nagellack om man trycker på den lilla plattan :D I love it!

Efter leken blev det efterrätt, sen umgicks vi i några timmar och runt elva, halv tolv nån gång for alla. Då var det dags fär resten av våra julklappar, och jag fick bland annat fler svarta champange glas, mer pengar, ett spel och andra tillbehör till mitt wii och presentkort på kiks. Tack hela familjen! :D

Nu ska jag dra mig mot köket, låter som om diskmaskinen snart är klar ;)
Tagga hotellet imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0