Julskinka och islager...

Åt den perfekta julskinkan till middag igår. Det fanns INGA sega bitar, den va perfekt saftig och smaken va....himmelsk ;) Det va gött med andra ord!

Sen imorse kom hela grejen med islagret. Tänkte att jag skulle va lite duktig å fara på gymmet för å rehabträna. När ja steg upp tog jag därför på mig träningskläderna direkt å gick ner för å käka lite breakfast. Vid bordet satt pappa å Erold å prata om kommunen eller nått så ja bara satt mig å lyssna. Efter en stund fråga pappa om ja skulle träna, å ja sa ju ja. Då sa han att jag fick vänta en stund eftersom han just satt i motorvärmaren på saaben, som stått orörd ute i kylan i några dagar. Jag satt mig då å såg på tv i typ en å en halv timme, och när jag då sen skulle fara så starta ja bilen å tog fram skrapan för å skrapa rutorna. Det va inte så lätt kan jag säga! Det va typ en halv cm is täckt med fastfryst snö :( det va inte kul! Efter typ fem minuter hade jag skrapat en sidoruta och en fjärdedel av framrutan :/ Fick i alla fall bort nog mycke av isen för å kunna se efter ett tag, och jag kunde fara på gymmet :) Men då när jag va där fick ja bara ont i knäet och ryggen, så då skippa jag några grejer, gjorde den sista jävulska magövningen å sen for jag hem igen. Resten av dagen ha ja typ bara slappat, å sen ikväll blir det å va social, blir kul :P

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0