Kan man?

Funderade på vad kusinen sa för att uppmuntra mig i helgen, att man kan få vem man vill. Men är det verkligen så? Jag menar än om många tycker att man är snäll å söt å allt möjligt...tänk om man verkligen vill ha den som absolut inte vill ha en? Va skulle man göra då egentligen? Ja skulle då inte tycka att det va särskilt skoj :(

Det va dock faktiskt ganska roligt å höra nån som säger det, har aldrig fått den kommentaren förut...kommer väll troligen aldrig få den igen heller, så jag får suga länge på den här ;) Han sa också att jag va den bästa kusinen, fast ja vet inte om han mena det...han kanske inte mena nått av dom?! :(...Men hursom va det skönt å få höra just då, än om det är sant eller inte :P

På tal om å få vad man vill, ja vill bli/va nykär igen! Ja vill så gärna känna känslan av att man hittat nån man verkligen tycker om. Få känna den glädjen man känner då man umgås, och hur varm man blir i hela kroppen när man får vara nära varandra. Vill att nån ska viska i mitt öra att det är jag som betyder nått...

Livet är tugnt, då är det ju tur att ja har vännerna i alla fall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0