Lucia

Ja det blev ju då fest på badhuste i alla fall. Tog mig i kragen och visade mig i bikini, å det va då tur de för skoj va det :P Det kom iofs inte så många som man hade trott att det skulle, men det blev ändå riktigt lyckat. Det måste vi göra om!
Måste säga att det också va oväntat gott med varm starkvinsglögg i bastu. Det låter inte som en särskild lyckad kombination, men det va riktigt nice faktiskt.



Efter badet vart det då trean, eller först for vi på hotellet, men det va typ 60+ (därav bilden), så vi drog ganska snabbtner på trean iställe. Där träffa jag min kära kusin som jag typ inte kunde låta bli resten av kvällen. Fy satan va kul det va å få va ute med Vincent, DET måste vi gör om ;) Fast ja tro inte min idé om å supa här hemma på jul va så bra, klingar inte lika fint idag som det gjorde igår :P haha.

Jenny å Krille komme ju också! Det va skönt å bara veta att dom va där, å sen va det ju dom stackarna som skjutsa hem mig. Får bjuda dom på mycke bullar å knäck ikväll då vi ska spela bingolotto ;)

Så trots lite tjafs med Thomas, som va helt onödigt för vi bråka typ om tre pommes, så va det en riktigt lyckad kväl. Fick ju kolla på en Iphone också, vart typ lyrisk då jag fick veta hur man backa...va jag är pinsam!!!

Tycker i alla fall att både Thomas å Erik är värd en eloge för att dom fixa hela festen, TACK! :D

Jaja, nu ska ja göra lite knäck så ja kan bjuda ikväll, ha det!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Blir det en fest till på badet är jag på. Kunde tyvärr inte igår :(

2008-12-14 @ 20:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0