Lucka nr 13, och gårdagen men Jennöff

Ja idag är det lucia, så i den här luckan är det självklart ett luciatåg! Men det här består bara av en person...



...diggar tomten som simmar ;)

Igår vart det då en riktigt härlig kväll med Jenny. Hon kom hit efter kl sex nån gång, åsså prata vi lite allmänt, spela rock band å såg på tv i väntan på kvällens höjdpunkt, idol. När det väl drog igång och båda sjöng låt efter låt kom vi fram till att det nog skulle vara ganska jämt. Men när tillslut Kevin stog där som vinnare kunde vi då inte klaga.



Mellan själva sjungandet och avslöjandet av vinnaren drog jag och Jenny till storuman. Vi fick dock stanna redan vi infarten till byn för att låta imman försvinna så att Jenny då kunde se vars hon körde. När hon väl fått ett någorlunda kikhål att se ut genom rulla vi iväg igen, å hon såg så rolig ut i sin rallyposition, för hon gatt sitta ihopkurad över ratten för att se nått :) Tog ett kort, men eftersom jag inte har nån lampa på mobilen, och dom inte hade nån i bilen, ser man så här mycket av Jennys rallypose...



...inte särskilt mycke :P

Under hela kvällen blev Jenny rörd av en hel massa saker, det ran till och med en tår då vi såg på postkodmiljonären ;) Men sen när vi va hos hon å skulle se avgörandet av Idol fick jag först höra några fina små poetiska texter, och sen så ställde hon sig i julgranens mysiga sken, med il divo i bakgrunden, ett sött julkort i handen och läste upp vad hon skrivit till mig. Kändes som det skulle komma en tår...eller tjugo, men det blev lite glansiga ögon och en stor kram till min bääääästa vän Jenny ;) Löööv you! <3....nu kände jag mig lite fjortis men det gör inget, för hon är min bästa vän och jag älskar henne...än om hon väljer att ge mig det kort hon tycker blev sämst ;) hehe...



...jag tycker i alla fall att det vart jätte sött :D

Nu ska ja inte bloggbomba nå mer, blir fest ikväll å bakismat imorn...ganska så nice ;)

Glad lucia...eller vad man nu säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0