Min dag, idag.

Läste nyss Jennys blogg, hon har det inte lätt hon :P Men imorn ska vi bara ha trevligt med Helena, se idol, snacka å bara ha det skööönt...Få väll bjuda på lite glögg å gosaker så det blir lite julmysigt också :)



Jag, Emelie och Emilie tänke att vi skulle kontakta media om vårt projekt, så vi fick sprida ordet lite. Vi mailade VK och en idrottstidning, och nu när ja kollade mailen visade sig att VK faktiskt ville skriva om oss! Vart lite paff, det är ju jätte bra marknadsföring för vår marknadsföring ;) haha...hoppas bara inte dom vill ha nå bilder på oss :P

Nu ska ja jobba me specialidrott tills två, kanske fara å handla, åka hemmed Thomas, göra färdigt biologiprovet å sen bara känna hur skönt det är att inte ha nån skola man måste jobba med. Iofs ha ja det, men den tänker jag inte göra ikväll :D Kanske blir lite tv-spel, få dänga Thomas i wii eller nått...eller så får han dänga mig i Guitar hero nu när jag börjat spela på hard :( men men, det är då kul än om man förlorar. Vill ha gh worldtour till mitt wii så ja kan spela när jag flyttat hemifrån :P Får hoppas på jul, eller så får ja spara å köpa det närmare sommarn.

Nu ska ja planera fotbollsträning å hoppas på å bli frisk tills imorn, ha det!

Kommentarer
Postat av: Vicky

NAJS! Vad har ni som projekt ? :)

2008-12-12 @ 02:48:47
URL: http://vqy.blogg.se/
Postat av: Svar till Vicky

vi ska marknadsföra längdskidanläggningen i storuman :P

2008-12-12 @ 07:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0