Nyklippt

Blev väll ganska nöjd med resultatet, lite kort lugg, men den växer ju ut ganska fort ;) Va i alla fall värt de 350 kr jag inte behövde betala eftersom jag hade ett presentkort :P hehe

Nu har jag väääldigt lite att göra, ska packa, men det tar inte så låg tid, sen har jag typ inget speciellt att göra tills Jenny hör av sig :D då blir det slingor :) Bestämde mig för det eftersom jag inte vill bli svarthårig igen ;)

Fick nyss höra att det var slut på förköpsbiljetter till hotellet i hemavan på nyår, blir nog en hel del folk i så fall :P kul. Synd bara för dom som inte kommer in då...vi va då ute i god tid så vi fick oss både buffe- och entré biljetter, syster är duktig på å ringa hon :) Å det känns ganska nice, om ca 58 timmar får jag förtära godis, glass, chips, popcorn, kakor, tårta, läsk och ja...i stort sett vad jag vill :D kommer bli nice ;) fast sen kommer ja bli feeeeet :( men men, får väll träna ännu mer iställe.

Nä nu ska jag väll börja packa så att jag kan vara göralös ett tag sen ;) Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0