Öhhh?

Vad händer i livet enegtligen? Tappar mycket å får lite nytt känns det som. Tappar sånt man inte vill tappa, intressen, framtidsplaner å sånna saker :( Då är det tur att man får nya vänner, nya värderingar, nya intressen och nya framtidsplaner. Men det känns ändå som om man vill hålla fast vid det gamla istället, å få allt som man "alltid" tänkt sig. Det är tugnt att bli vuxen...



Förkylningen däremot, den skulle jag va glad över att tappa. Har dragits med den i snart två veckor å det känns inte som om jag kommer bli kvitt den riktigt än heller :( Hoppas på att vakna upp imorgon med en helt förkylningsfri kropp och en känsla av lättnad. Det kommer säkert hända...NOT! Blir så less vinterns sjukligheter.

Måste få agera ut mina känslor för jullovet....KOM NU! Jag behöver dig mer än någonsin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0