Ojoj...

Mår inte prima idag ska jag tala om. Har en riktigt jobbig huvudvärk, har ont i öron och hals, är tätt i näsan och är väääääldigt slö i hela kroppen. Fick gå i slow motion upp för spiraltrappen efter fysiken så jag skulle orka hela vägen upp. Nu har jag då bara biologin kvar å sen få ja fara hem igen å lägga mig å dö i soffan.

Får väll se om jag orkar jobba något med hemprovet sen ikväll, blir då ingen träning :( blir så jävla less....

Om man verkligen vill något, men samtidigt känner att man verkligen inte kommer tycka om det...vad gör man då? Står man över och känner att man verkligen missat nått och tagit helt fel beslut? Eller gör man det, mår dåligt av det och känner att man tagit fel beslut? Det kommer ju bli fel hursom, vad ska man göra då???...hur ska man kunna välja mellan fel eller fel??



Kan ingen bara dra upp mig ur det här surhålet??

Kommentarer
Postat av: Helena

Hatar när man står i såna val. Känns som att vad man än gör så kommer livet bli skit ändå! :s Men på något sätt blir man alltid lycklig, vad man än får för sig att välja. Man ska se varje händelse i livet som en livserfarenhet som gör dig till den underbara person du är idag! Så gör det som känns rätt för stunden, fundera ut om du kan leva med det där "om:et" man funderar på ibland. Man ska egentligen aldrig tänka "tänk om ja gjort sådär". För anledningen till varför du inte gjorde det då var för att det inte kändes helt rätt. Hoppas det löser sig, vad du nu än menar med ditt inlägg.

2008-12-08 @ 14:06:52
URL: http://raggadollan.blogg.se/
Postat av: Vicky

Håller med föregående talare. Lägg inte tygnd på dig själv, gör något för dig själv och DITT "välmående". Put yourself first

2008-12-09 @ 00:39:12
URL: http://vqy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0