Städaren

Ja nu har jag varit duktig och städat både toan där uppe och mitt rum. Känner mig lite som en städtant faktiskt. Det som är bra med det hela är ju att jag slipper städa nå mer innan jul :P Förutom kanske å hjälpa mamma med nå små saker, men det största jobbet är då gjort :P



For för å hämta Jenny i Långsjöby igår, vi skulle upp till Storuman å köka pizza å umgås me en massa breuds. När ja då kom till Jenny va det första hon sa "vill du äta här?"... hon hade tydligen just pratat med Helena, som sagt att vi inte skulle äta tillsammans...så då blev det ihoprullad tjockpankaka fylld med tacofärs med lite sötsur sås på sidan av. Låter inte som en så bra kombo, men det va faktiskt riktigt gott :P

Nu kommer då snart Stina hem, å då ska vi käka palt :D gött ;) å det bästa med å äta palt är att man får äta uppstekt palt dagen efter :P Det är godare än vanlig palt!

Livet är hårt...det är min knäck också, men den är tydligen god ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0