Utstyrsel...

Har hittat kläder till nyår nu. Va inte nått som ja kände "gud det här ska jag ha", utan det blev mer att jag tog det bästa jag hittade. Lite tråkigt men det ska nog bli bra ändå :P Hittade då i alla fall en jättfin liten kuvertväska, i like it!...and i needed it! :)

Imorn blir det då klippning å färgning/toning av håret, får väll ser hur resultatet blir...är inte riktigt säker på varken frisyr eller färg, men det ska nog bli bra det med :) Känner mig ovanligt possitiv ikväll, fastän Jenny dissa mig för sängen ;)
Annars blir det väll att testa lite grejer inför nyår, smycken å sånt, packa å sen bara chilla...kanske drar en sväng på gymmet så man ser lite fit ut där på onsdagskvällen. Mycket viktigt om man ska försöka hålla ikapp med kusinen ;) Mahahaha...

Nu ska jag försöka hitta på nått värt att spendera resterande av kvällen på, ha det!

Kommentarer
Postat av: Helena

vill se din klänning! :D

2008-12-28 @ 19:17:57
URL: http://raggadollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0