Aj...

Planerade igår att jag skulle på gymmet med Thomas. Idag kom vi fram till att vi skulle träffas där kl halv 7, å det gjorde vi. Vi började lugnt med uppvärmning i ca 15 min, sen gjorde Thomas sitt å jag började med att gå igenom alla arm maskinerna. efter ungefär en timme, när jag hade gjort en ryggövning och resten arm, kom Kristina å fråga om ja kunde va med på boxing för at dom va en man kort. Jag funderade en stund men tänkte tillslut "jooo, ja kan ju bara ta det lugnt. Jag behöver träna mer". Så ja följde med Kristina in i salen å sen drog vi igång.

Kan ju säga att det där med att ta det lugnt, det höll inte särskilt länge. Allt peppande å skrikande taggade bara upp mig att ta i mer, å nu är det knappt ja kan trycka ner tangenterna...kommer ha ont imorrn :(

Men men, behöver väll all träning ja kan om ja ska hinna bli fitt till lucia. Har inte tillgång till någon fungerande våg, så ja kan inte dra nån viktminsknings övervakning...tyvärr ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0