Bussresan hem

Inte så mycke att skriva om mellan Ume å Lycksele förutom att chaffisen va lite av en surgubbe. Man fick inte äta, dricka eller prata i telefon...åsså fick man inte ha väskan på sätet bredvid. Sen om nån sa nått så svara han dom å sen efteråt viska han nått för sig själv å skska på huvudet, han va inge trevlig han.

Efter bussbyte i Lycksele kände jag ig då som en utländning i bussen. Det var ett gäng med tjejer å killar från typ USA, Frankrike å va vet jag som va på väg till Sosrele av alla ställen?! Jamen dom satt i alla fall å snacka både engelska å franska, åsså va det en kille bredvid mig som satt å snacka typ afrikanska eller nått. Inte en enda person sa nått på svenska, förutom då vi kom till Gunnarn å alla i det där gänget försökte säga konsum :)

Satt å lyssna lite på deras samtal också. Det var lite allt möjligt måste jag säga. Självklart va det ju nån som sa:
"Wow, we are really in the middle of....nowhere! I wonder who would live here", då va vi i Betsele ;)
Sen va det nån av dom som sa:
"I've heard that in sweden they have more sex than in any other country, and in norway they have the most one night stands in the world"..hehe :P
Sen tyckte dom alla hus va ganska lika:
1:a personen -"All of them, RED! i don't get it."
2:a personen - "Yes, but sometimes there are one or two yellow ones!"
3:e personen - "But I actually saw a white one!"
alla andra - "ohhhhhh!!"
:D

Det var min underhållning det :P Men det fulaste va att en av dom berätta, när vi kom till gunnarn å alla försökte säga konsum, att första gången han såg en konsumskylt kolla han bara tvärt på den å trodde att det stog kondom! HAHA!

Kommentarer
Postat av: chili

Allt bra me dej?

2008-11-25 @ 20:09:49
URL: http://hetchili.blogspot.com/
Postat av: Anonym

hahah fan va kul xD

2008-11-25 @ 20:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0