Dagen efter

Ja, festen igår vart då en hit :) Det va mycke trevligt folk och rolig underhållning. Fick prata med svärföräldrarna en hel del också ;) haha(är inte gift på riktigt, utan det är lite flum sen förra året då både jag å en kompis va singel å tyckte det va tråkigt så då"gifte" vi oss)

Fick höra många kommentarer om att jag bara blir mer och mer lik min faster. Faster blev tydligen stolt, å ja vart då ganska glad. För se man ut som hon gör i sin ålder har man det bra ska jag säga :)

Fick också en hel del komplimanger om hur söt jag vart i glasögon, bla. av svärmor :P Många sa också att dom inte kände igen mig, bla. pappa?! hehe. Känner nu att det är väldigt skönt å ha dom, man ser ju så skarpt!


Färdig för festen...

Sen så va ju Conny där :P haha. Hans kommentarer va ju också ganska roliga. Han kom då efter ett tag fram till att han "löööv" mig å faster. Ja han är rolig han...

Nu på morron ska ja va med syster å kusinen/kusinerna. Ska se film å ha det trevligt :) Sen när syster ha farit hem blir det Jenny :D JAAA!! Vart ju inget i fredags så nu är det ett måste så vi då har träffats nått i veckan. Kanske blir middag på sibylla, vi får se...

Tack för igår alla som va där, å grattis igen till båda födelsedagsbarnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0