Det känns!

Idag är armarna som spagetti. Kände mig som en pensionär imorse då ja fika å inte kunde dricka utan att hela glaset skakade innan det ens nått halva vägen till munnen. Skulle också skriva in gårdagens gympass i träningsdagboken, eftersom ja va alldeles för öm igår, å det tog emot ordentligt :P Känner också nu att det kommer bli en hård skoldag, för nu ska ja bara sitta vid datorn å skriva, å sen ska jag typ bara sitta å skriva vanligt :( kommer inte gå så bra tro ja...

Hade ju tänkt jobba lite med hemprovet igår också, men det vart ju ett så långt pass på gymmet så jag gjorde bara religions läxan å sen däcka jag :) hehe, får jobba i bilen till ume iställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0