Försmak!

Har lite försmak på juletider ikväll. Har gjort två olika sorters knäck, julpyntat lite på rummet å laddat ner julmusik :D Äntligen börjar det närma sig!!



Annars satt ja å kolla på balklänningar. Har hittat några snygga som jag konsulterat med Patrik om :P bra med en andra åsikt :) Har bestämt att ja inte ska visa hur den sysns förns själva balen. Just nu kan jag säga att jag själv inte vet än, men när jag väl hittat den rätta är det VIP kort som krävs för å få sig en kik på den :D

Blir skola imorn, buss i typ 4 timmar å sen lite Stina tid :P Får väll troligen dela den med en tredje part, eller fler, men det blir då bra hursom...The more the merrier!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0