Fredagkväll

Börja med uppvärmda rester medans mor, far å bror packa ihop sig för stugan. Stanna hemma så ja ska kunna göra färdigt hemprovet nån gång. Jobba lite med det efter maten, sa hejdå när dom for å sen drog ja upp till Jenny för å se idol. Vi hade det trevligt men ja måste säga att tiden gick ganska slött. Vi försökte komma på va man ska göra på nyår, såg på nån konstig serie som Jenny bruka se, såg cops å sen postkodmiljonören innan idol börja. Måste säga att frågorna upp till första nivån va förjävligt lätta. Ex. vilket djur är en apa?

a. schimpans
b.nått som då inte va en apa
c. noshörning
d. vithaj

Hur gammal ska man va för å vinna nått där? 6 år??

Efter idol for ja då hem så att Jenny skulle få sova, vet inte om hon gjorde det, men men. Va då själv inte alls sugen på å sova så jag stanna på bilisten å hyrde en film. Blev jag, mina lurviga tofflor, varma mackor och PS. I love you. Tänkte ja skulle se om den va lika bra och om man blir så rörd som  så många säger. Visst va den bra å så, men några hyllningar å hallelujah rop får den nog inte. Om man ska till å leka recensent så får den nog 3, kanske 3,5 av 5....öh, kaniner!



Jaja, nu ska jag väll skriva färdigt det här hemprovet så ja kan fara å bränna lite fett på gymmet.

Bara 32 dagar kvar till jul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0