Gymmet

Var på gymmet och gick igenom maskiner idag. Vart ganska stolt då han tyckte att jag var stark :P
Ska väll börja fara dit lite oftare nu så man får slimma till sig å bli fit igen. Å snart kanske man får lite sällskap av Thomas också :D



Annars så har vi haft vår första dag med fordons idag, behöver jag säga mer??
Har då fått fjantat av mig på Thomas också, han kom för att han hade tråkigt, å ja tro nog han haft roligt nu :P eller??
(För er som undra så svara han ja)

Snart blir det hem med Thomas å sängen för mig...

Kommentarer
Postat av: Jennyjay

Haha vad het du är i den där dräkten Sara! Varför har jag aldrig sett dig i den förut? ;) tifniss

2008-11-06 @ 22:02:36
URL: http://jennyjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0