Kan facebook göra vad dom vill?

Jag får då mail var eviga dag om att dom hittar grabbar åt mig på speed date applikationen på facebook. Det dumma med det hela är att jag inte ens är medlem eller va man säger i speed date!? Var enda gång jag försöker kolla vad fasiken det är dom vill mig så kommer det upp en ruta om att jag måste fylla i person uppgifter för att bli medlem...hur kan dom då hitta en "potential match"?? blir då bara irriterad...

Tror då jag har löst problemet nu, hoppas det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Helena

Om du går in på inställningar kan du fixa så du aldrig får mail av facebook när någon skickat applikation, skrivit i din gästbok, puffat eller vad man nu kan tänkas göra ;)

2008-11-12 @ 15:33:44
URL: http://raggadollan.blogg.se/
Postat av: Vicky

I know ! Speeddategrejen har man väl inte tackat ja till riktigt ? Facebook är superrörigt ju!

2008-11-20 @ 17:56:48
URL: http://vqy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0