Lördag

Det är så skönt å bara ligga i sängen en stund på morgonen. Inte för länge, men en lagom stund :) Man kan som ligga ock fundera ut va man ska göra, va man inte ska göra och vad man kanske ska göra ;)

Efter att ha dragit mig upp ur sängen for jag till Storuman med mor å far för å handla. Vi gjorde järnaffärn, ICA och pappa tog BA:s. Ja vet inte riktigt varför jag följde, men det kändes roligare än å sitta hemma å stirra på en vägg. Efter lunch vart jag sugen på å göra nått, så ja drog fram ett puzzel :D Men efter ca en timme med det vart ja så less, för att ja inte hitta bitarna jag behövde, att jag gav upp å satt mig här iställe.

Efter middan blir det då gymmet å sen kanske film. Hoppas det för annars sitter jag väll framför den där väggen tillslut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0