Nää...

Det blev inget pepparkakshus eller bak över huvud taget! Fick för mig att följa mor å far till storuman för å handla, å då vart vi där så länge att tiden bara rann genom fingrarna på mig. Förutom det har jag också bestämt att jag ska göra en pepparkakssläde iställe för ett hus :D Ska sen slå in några minipaket som ska ligga där å se riktigt juliga ut, va mysigt det ska bli ;)

Fick se Thomas i sina nya glasögon under tiden vi va i storuman, han passa mycke bättre i sina är i mina ;P iofs va väll det inte så oväntat.

Såg också expressens eller aftonbladets löpsedel: "Johans fan bröt ihop, vårdades av sjukvårdare". Vars är världen på väg när den största nyheten i en tidning är att en fjortis tjej blev ledsen för att nån som inte ens sjunger bra åker ut ur en musiktävling?? Jaja, sverige är ett fritt land så hon får väll tycka va hon vill, men så hemskt kan det ju ändå inte va att man bryter ihop!? Det brukar ändå oftast gå bättre för dom som åker ut omkring nu än för den som vinner. Dom flesta får ut en singel eller skiva på nått sätt så hon borde faktiskt chilla lite å bara vänta en stund så ska hon se att det snart kommer en skiva med rosa fluff runt kanten för att passa in i alla fjortisars rum. Oj nu låter jag elak å fördomsfull, men det måste man ju få va nån gång, eller? Det är väll inget fel med att gilla rosa fluff å så....nä nu ska jag inte försöka förklara mig, tycker ni inte om det så läs Johans blogg på tv4 eller nått iställe!

Fanet kramar om Johan Foto: Daniel Ohlsson/TV4

Blir ladan ikväll å sen gymmet :P

Kommentarer
Postat av: Loiisan

vare hon den tokiga som alla pratar om:P?

2008-12-03 @ 19:43:44
URL: http://loiisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0