Onsdag i ume

For ner till ume på tisdagkväll med Thomas, för att jag skulle på idrottsmedicin. Med min tur hade dom ringt på dagen och sagt att läkarn som jag skulle till kanske inte skulle vara där på onsdag, för att han hade varit hemma med sjukt barn hela tisdagen. Men jag tog chansen och for ändå, för ifall han skulle komma ville ja va där så ja kunde fara å få allt kollat. Men självklart ringde dom kl 08.00 på onsdag morgon å sa att han inte skulle komma :( så det blir på tisdag iställe.

Fick i alla fall lite julhandling avklarat, och har nu bara två julklappar kvar :D sen fick jag mig ett riktigt gott skratt när Thomas gick rakt in i den roterande glasdörren i MVG! :P haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0