28/10, händelserik dag!

Ja, morgonen startade tidigt, klev upp runt sju nån gång. Efter en slö morgon drog ja till gymmet just före elva, för att gå igenom maskinerna...men självklart blev det inte som jag trott.

Hann just så pass börja prata om att träna åsså låg jag där på bänken och fick ännu en knäundersökning. Men till skillnad från andra undersökningar så var det nu inte bara knäet som kollades, utan rygg och bäckenet också. Nästan direkt hördes det att han såg vad som va fel, och efter lite undersökning så bekräftades det att har problem med bäckenet. Det var nån led som satt fel så hela jag var typ sne å stel. Det värsta med det hela va att jag troligen har gått med det i åtta eller nio år, så det kan ha nött en hel del :( Ska då på idrottsmedicin den 19:e å kolla upp det. Å som om inte det va nog, så mätte han också benen på mig för han trodde att det kunde vara en liten längdskillnad, sen när han mätt ändra han liten till grov. Mitt högra ben var hela 1,5 cm kortare än det vänstra! Det va också en anledning till varför ja va sne. Han drog sen i benet lite för att fixa det, men ja måste göra det igen för det gick inte till sig helt.

Efter dom  "trevliga" upptäckterna drog det vidare till storuman för å kolla synes. kanske inte så svårt att gissa att jag ska få glasögon också. Har beställt två par från umeå, ska hämta dom när jag ska på idrottsmedicin å kolla knä och bäcken å allt va det va.

Efter allt detta satt jag mig på bussen till stina och va där tills igår. Hade roligt, träffa folk å åt gott. Nu idag har jag slöat, hjälpt lilla farmor och snart ska jag väll fara till Jenny å käka gomodda å ha trevligt.

ha en bra kväll...
puss, kram och porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0