En liten sammanfattning.

Har inte hunnit sätta mig här vi datorn å skrivit ner allt fult och roligt som hänt, så nu blir det en sammanfattning iställe.


För det första så har jag och Jenny konstruerat fantastiska dräkter till halloween, men hjälp av min kära mor såklart.

Sen så har jag gymmat en del, vilket är ett stort framsteg mot en platt å fin mage ;)

Höstlovet har dargit igång, skööööönt!

Till sist så har min tränigs t-shirt tappat lite text efter tvättning. Vid helt nytt läge var det ett stort adidasmärke på den, nu ser den ut såhär

...ja vad säger man? Höll i alla fall på å garva ihjäl mig då jag själv såg det, får väll bara akta så jag inte smittar ;) haha

Ikväll blir det kalas för kusinen som fyller 18, GRATTIS! sen imorn ska jag göra ersättningen för fjällturen som ja missa, Thomas är så snäll som följer mig :) på tisdag blir det gymmet, optikern å sen drar ja iväg till syster yster...längtar :P

Vill ha halloween nu!!!!...va ska vi käka Jennöff?

Puss, kram å porr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0