körkortet

JA!!!!
Klarade uppkörningen imorse å få nu köra bil helt själv! :)

Va jävulskt nervös igår kväll och imorse. Sov typ tio min åsså vakna ja, sov tio min å vakna. Så va det hela natten, å ändå va ja uppe på bena typ en hundradels sekund efter att alarmet gick :P

Hursom helst så hade han då inga dåliga saker att säga om körningen efter, så ja va riktigt stolt över mig själv när jag klev ut ur bilen och spatserade in till körskolan för å hämta mobilen å ringa till kära lilla mamma.

Ikväll blir det troligen bio med Jenny, litte raggande hit å dit å fläskning delux ;)

Puss, kram och porr!

Kommentarer
Postat av: Janniike :)

Grattis :D

2008-10-08 @ 16:56:26
URL: http://tjarnlund.blogg.se/
Postat av: Storasyster!

GRATTIS!!!;P

2008-10-08 @ 18:51:45
Postat av: Emma

Grattis till körkortet. :)

2008-10-12 @ 10:16:44
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Helena A

Grattis så mycket! ;)

2008-10-12 @ 19:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0