tredje gången!

Va på 3:an igår med jenny, krille och thomas. Har varit inne där två gånger tidigare sen jag fyllde 18. visst visst, hur intressant är det att jag varit där tre gånger? inte så...hela grejen är ju att dom inte kollat leg en enda gång! Å på 3:an av alla ställen. Man fick ju före höra "oj oj, på trean stannar man inte länge om man inte är 18. dom kollar ALLTID leg". Åsså nu så när jag kommer tittar dom bara glatt å vinkar in mig som om ja va värsta stammis som va deras bästa kund å söp varje helg ungefär. Vet inte om ja ska ta det så eller som att jag ser äldre ut....

Hade i alla fall ganska kul, men tycker synd om Jenny :( hoppas du hittat det!

kemiprov imorn, inte taggad...

puss, kram och porr!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är utmanad! ;)

2008-10-20 @ 18:33:56
URL: http://jonssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0