Utmanad

Reglerna är följande:
* Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. (check).
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Får väll lov att blotta min själ för bloggvärlden då :P

1. Den här saken reagerar många på, och undrar varför jag gör. Det är så att istället för att kalla tv-dosor för, ja tv-dosan eller nått av de som alla andra nu kallar dom, så säger jag mojongen. Har sagt det sen ja va liten å eftersom det va det jag lärde mig att det hette så är det vad jag kallar dom.

2. Jag började nyligen tycka om bananer, har inte ätit dem på ca 10 år för att jag inte riktigt gillat smaken, men har nu börjat igen.

3. Som liten lekte ja å syrran ofta Pocahontas, men ingen ville va Pocahontas utan vi kunde ha långa "bråk" om vem som skulle få vara Nakoma, hennes kompis.

4. När jag var liten hade jag av någon jävligt dum anledning pottfrilla, och min egen morbror sa då: "hur är det med den här lilla killen då?". När jag senast klippte mig, och det blev alldeles för kort, kom jag mot bordet där mamma, pappa å resten satt. då sa min egen pappa: "jaha, va det du. ja tänkte va är det där för en kille då"....ser jag manlig ut eller??

5. Jag trodde länge att det fanns giraffer i stensele, tomten bodde i skarven, sågen gjorde moln och att påläggsskinka var gjort för att ha på riskakor eftersom de va presis samma storlek.

6. Mig veteligt är jag allergisk mot mjölk(protein), plåster/tejp/klister, räkor, kanske katt och någonting mer som inte ens sjukan kan komma fram till vad det är.

7. Thomas och jag har med hjälp av en reklam kommit fram till att jag troligen har prostata problem. På reklamen frågar dom typ: "går du på toa ovanligt ofta?" "vaknar du på natten och måste gå på toa?". när vi då bara hörde frågorna sa vi att va det än är så måste jag ha det....då va det prostata problem :P

Jag utmanar:

Jenny

Emma

Anna 

Linn

Helena

Jannike

Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0