Vad behövs?

Vad behövs för att man ska bli en känd bloggare egentligen? Inte för att det är något jag vill, men man blir bara så förvånad när någon babrie brud skriver om sin dag, som typ består av att välja kläder och pussa sin hund, å sedan vinner pris för att hon är en sån utomordentlig bloggare. Det måste ju vara 1% innehåll och 99% tur ungefär. Självklart finns det ju många vinnare av bloggpriser som faktiskt skriver intressanta och bra texter och är värda priserna, men en stor del är bara babbel.
   Nog vet jag att min blogg bara innehåller onödigt ordrabbel om mina dagar och vad jag upplever, men jag vinner ju heller inga priser. Borde göra två eller tre olika bloggar som handlar om helt olika saker å sen se vilken som blir läst mest. Får se om man kommer till skott med det eller om det bara rinner ut i sanden. Skulle ändå va roligt å se vad som blev mest populärt...

ja det va ju en fråga om vad som behövs, ett svar på vad som behövs kan ju va...en förfest på Halloween kanske? Nån som vet vars allt trevligt folk ska hålla hus?



Puss, kram och porr!

Kommentarer
Postat av: Emma

2008-10-24 @ 11:41:57
URL: http://surname.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha råka skicka innan jag skrivit :P Jag tycker vi ska dra ihop ett helt gäng å va nagerst på förfest :)

2008-10-24 @ 11:42:51
URL: http://surname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0