Helgen

Ja, på fredan var det skönt att få helg. Hade planerat hela kvällen så jag skulle hinna allt, baka kakor till brorsans födelsedag, städa rummet, göra faser m.m. Sen hörde jag hur telefonen började vibrera i hyllan och planeringen var snabbt glömd.
Det var Jennöff som ringde :
-Heej, vad ska du göra ikväll?
-Jag ska baka kakor...
-Nää, du ska med mig på 50-tals fest!
-Öhhh?! okey?....

Det blev iaf så att jag följde, och det vart en riktigt rolig kväll :P  Många röda läppar och en och annan moosch ;) Tack för den alla som va där!

Lördagen blev en riktig partydag. Grattade brorsan kl 9, efter att klivit upp kl halv 8 och bakat kakorna som aldrig blev bakade på fredagen. Sen under dagen kom det mer folk eftersom, och runt 4 kom kusinen som också fyllde år (med resten av kusinerna såklart). Då vart det stormidda och runt 7 bar det av mot storuman för inflyttningsfest.
Dom som va där vet väll hur det va, och dom som inte var där missade nått ;) Jag va väll dock inte den piggaste och så, men med "lite" hjälp av min kära "bvf" ;) så ordnades sig det mesta och det tackar jag verkligen för. 

Idag började då alltså inte så bra, men efter en sväng på sjukan och lite snack så löstes det viktigaste iaf. Sen vart det städning hos Jenny å Krille, tvättning för min del, och när vi var färdig vart det käk på nyfiket. 
Nu har jag då piggnat till och  packat det mesta inför lse, ska med bussen kl 06.35 :( Men får ju sällskap av Stina :D

Puss, kram och porr! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0