Onsdag

Har varit i lse på körkortsutbildning måndag och tisdag. Men dom skulle bara ha en massa uppkörningar idag så då vart det buss hem igår efter sista lektionen och så skola idag :( Kändes ganska ovärt...men men.

När jag kom med bussen så kom Jenöff å hämta mig å vi ragga en sväng, sen for ja å laga mat hos Thomas :P Blev en klassiker, köttbullar, mos, lingonsylt å sås....Gött! Efter det spela vi lite monopol på datorn, jag vann, fast ja for till Jenny å Thomas spelade färdigt det så det vart lite hälften hälften. Hos Jenny va det bakning på gång och efter mycket möda, en liten explosion och en hel del strössel så blev det till slut rätt så fina cupcakes. Sen började ju själva anledningen till att jag var där, förutom Jennöffs sällskap ;), Idol! Det blev rätt mycke skratt där ett tag, särskilt när killen med coca-cola låten kom in :P

Ikväll blir det väll ungefär likadant, fast imorn måste ja upp tiiiiidigt :( ska med 06,35 bussen till lse....aj!

Puss, kram och porr!


(50/60-tals festen i fredags)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0