Sköt å få sova.

Ganska så nice å få sova ut ordentligt. Somna typ 12 nån gång, sen klev ja inte upp förns kvart över 10 imorse :P sköönt. Iofs vakna ja redan kl 7, men då gick ja bara på dass å sen däcka jag igen så fort ja la mig i sängen. Det enda som va mindre bra va att jag var rasslig i halsen när ja vakna :( ja som hade tänkt göra det ja missa av klassikern, men men...

Sen idag blir det nog att köra lite bil, plugga fysik :( å sen ska ja till Thomas å fira brorsan hans. Får väll se vad dom bjuder på för mat nu när dom inte har en särskilt väl fungerande ugn :P
Om jag får lite tid över, eller typ två timmar över, ska ja nog ta å se Sex and the city filmen. Eller så sparar jag den en stund å ser den med Jenny igen, om hon vill dras med mig en stund någon dag ;)


Men nu ska ja väll dra igång med allt som ska göras...

Puss, kram och porr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0