16/4

Känner mig inte riktigt hundra idag. Lätt huvudvärk, halsen är inte den bästa å näsan är lite tätt. Ska göra mig en varm å go frukost så ja får lite liv i denna kroppen :)

Börjar jobba klockan ett idag så ja ha inte riktigt brottom någonstans :P Men ska ändå försöka ta mig till gymmet så snart som möjligt å röra på mig lite. Idag ska ja göra mer än att bara sitta på cykeln i tjugo minuter, det va ju skamligt...
Ska försöka stå på löpbandet lite idag, sen kanske cykla också åsså lite mage, rygg å rehabträning. Balen och beach 2009 närmar sig ju verkligen med stora steg så nu är det allvar här.

Jenny har kommit på lite idéer inför valborg, bra jobbat! Får hoppas att nån av dom går vägen för båda lät då väldigt trevliga :)

Hade jättesvårt att somna igår, eller ja somna först å sov ett tag, men sen vakna ja igen å de va då det vart svårt att somna igen. Då när ja sov hade jag bitit mig själv i sidan av tungan så det hade blivit ett litet sår. Det där såret gjorde jäkulskt ont å det tog typ mer än en timme innan ja kunde somna igen...det är en hård värld vi lever i ;)

Nu blir det frukost, ha det!

Grattis på namnsdagen Patrik :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0