22/4

Ja människor är väldigt olika. Känner att jag stör mig på småsaker hos en hel del, och att man kan se lite dåliga egenskaper ibland som man annars inte tänker på. Som tur är så finns det ju då några små kuldkorn även här i Storuman så man klarar sig ju ändå :)

Dagen har varit ganska dryg än så länge. En lång engelskalektion, dålig lunch å nu är det snart dags för matte e :( Sista lektionen innan provet :S...suck
Sen efter det blir det Skol-IF möte å sen matlagning. Matlagningen kommer väll troligen bli skoldagens höjdpunkt, men efter det komemr dagens höjdpunkt för då blir det att va med Jennöff :D Yippi! Ska följa henne på gymmet så idag ska vi va duktiga. Har fått mig ganska bra med träning nu i veckan så nu ser det lite ljusare ut inför balen :P FÅr hoppas att det fortsätter på det här spåret.

Nä nu börjar ja snart, ha det!

Kommentarer
Postat av: linn

Pussen i min blogg var ju till dig såklart sara ;)

2009-04-22 @ 16:09:22
URL: http://headphone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0