25/4

Vaknade nu på morgonen med en hals sträv som sandpapper ungefär. Det bara rasslade då jag försökte hosta, och då ja skulle säga godmorgon till mamma så va det med en väldigt hes stämma. Hoppas på att det bara är morgonhes jag är, för nu ha ja sagt åt Peter att ja ska spela imorn å då är det ju inte så bra med förkylning.

Ska då alldeles strax dra på jobbet å tjäna in lite slantar. Sen blir det hem oc plugga matte, fixa och dola fram tillmiddan. Mama ska göra spagetti och köttfärssås så ikväll är det gomaten :D Efter middan blir det då skidstugan å fest med en bunt andra treor. Blir dock ingen dricka utan det sparar jag tills nästa torsdag...fredag....och kanske lördag ;) haha, a får se hur det blir med det också. Nån fler än ja å Anna som är på att grilla nån kväll alla treor??
 
Nä nu måste jag nog dra mig härifrån och börja pallra mig mot jobbet istället.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0