28/4

Ja man fick sig ju lite träning igår trots allt. Blev ca en timme på gymmet och det lär väll bli ungefär detsamma ikväll. Nu på morgon ha ja också specialidrott så då blir detännu mer rörelse :P

Annars består dagen av en liten emilektione och en massa mattepluggande. I alla fall är det vad jag borde göra, men troligen hamnaer jag vid något annat. Men ja ska göra mitt bästa för att hålla mig fokuserad på matten, för vi ha sista provet i kursen imorn å man vill ju faktiskt få så bra som möjligt då. Det enda problemet med det är att våran lärare göt prov för typ civilingengörer och itne gymnasieelever ;P Får hopas att han lärde sig efter det förra provet och kanske gör provet så at man i alla fall förstår nått av det :)

Men men, börjar tagga ordentligt för torsdagen. BLir grillat å sen partay med Jennöff :P Kommer bli grymt tror jag. Ska dock inte tagga för mycket, för då går det väll som på hennes 20års fest...å det vill vi ju inte ;) Men kul ska vi ha och skratta det ska vi!



Fotbollen kommer göra ont känner jag, för ag har blödande skavsår på höger fot :( Sen sitter det såpass högt upp på foten att ja inte kan plåstra om det :'( (Tål inte klistret på plåster, under foten och just på hälen kan det gå, men kommer det för högt upp blir hurden för lös och då är det inte så trevligt kan ja tala om :S). Men men, får väll bita ihop å köra på i alla fall.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0