30/4, valborg!

Igår va ja å Jeny duktiga. Vi for ut å kutade en stund i det vackra vädret :) Vi va ute i ca 35 minuter, vilket nog var tillräckligt för Jenny eftersom det va hennes första gång uta iår ungefär. Men vi traskade på i ett lagom tempo så lite träning fick man ju ut av det i alla fall :P Efter det vart det duschen å sen upp igen för å dra raggen en stund. Men när alla roliga efter ett tag hade försvunnit(och vi haft vårat fjant utanför akkan ;P) så for vi till Patrik istället å prata lite å såg på tv. Slött men trevligt :)

Idag har jag inte en särsklit tung skoldag. Börjar klockan ett få jag å Emilie ska hålla idrottslektion för sexorna, å sen klockan två är det fotboll å efter det slutar jag. Jag är dock ändå på skolan just nu, för mellan 09.45 och 12.30 så ska ja knega ihop lite pengar på Wip, så det va bara att pallra sig upp klockan sju imorse trots mitt halvtomma schema. Kunde inte ta mig upp hit annars, så ja fick så lov. Men men, att leva en mil utanför allt kan faktiskt ha sina fördelar...ibland...

Idag är det ju valborg också! Själv sitter jag här å funderar över varför valborg ens behöver va en dag, å varför det inta bara kan vara kväll hela dygnet ;) Då skulle man slippa skola å jobb, å man skulle bara kunna ta det riktigt lungt med alla förberedelser, å sen kunna va med vännerna hela "kvällen" å bara smutta på nått gott å ha det bra :) Men men, i drömmarnas värld kanske...
För mig blir det då racer på cyklen hem efter fotbollen, in i duschen, på med kläder å smink, packa alla grejer å sen dra upp till Jenny å Krille. Där blir det grillat, drinkar å sällskap å sen får vi väl se vars vi hamnar. Som ja å Jenny sa igår, först till kvarn ;) Haha! Förhoppningsvis blir det i alla fall en kul kväll, har rent av måstat tagga ner mig lite så att ja inte ska gå för hårt ut ikväll också...så att det slutar som Jennys 20års fest. Nej nej, inget sånt ikväll. Ikväll ska ja stå på benen å ja ska kunna ta rimliga beslut! (Nu kommer jag säkert få dras med den kommentaren när jag imorgon vaknar utan nått minne av kvällen :P...näää!)



Jaja, nu ska ja se om ja kan hitta nått roligt att göra, eller om ja kanske skulle ta å plugga lite kemi? Eftersom det verkligen skulle behövas, så komemr ja troligen itne att göra det ;) Hehe. Men sluta skriva ska ja då så att det inte blir en hel roman av det hela.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Nabil

Ha en bra dag!

2009-04-30 @ 15:48:14
URL: http://nabil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0