Bloggfixarn ;)

Nu har ja fixat så syrran har skaffat sig en blogg. Har pimpat den lite men ska väll fixa lite mer åt henne sen, om hon inte fixar det själv eller får nån annan att göra det :P Satt med den igår just innan vi la oss så vi hann inte så väldans mycket, men som sagt en bit på vägen.

Idag blir det bara en slö dag, ska bäll gå en sväng på ica å handla, kanske baka, spela spel å bara umgås tror jag. Måste ju ladda inför mogondagens strapatser på universitetet, ska ju gå som student för en dag :D Ska följa en tjej som gåridrottsvetenskap med inriktningidrottsmedicin och coaching för å få en uppfattning om hur det egentlige är att gå det. Ska gå på två föreläsningar å sen gå runt och kolla omgivningen tror jag, blir nog kul och troligen användbart inför säkandet som faktiskt måste ske snart!! Den 15:e är sista datumet för sökning, gah! Tror ja vet va ja ska söka, men precis som jag skrivit förut så är det ändå pirrigt ;)

Nu taggar ja verkligen för balen, känns som om det kommer bli otroligt roligt och jag tror att vi alla kommer att bli nöjda med kvällen tillslut :) Har tydligen varit massa tjafs men ja tyckte att det senaste balmötet gick ganska bra ändå. Vi tog demokratiska beslut genom att rösta och alla fick ju säga vad dom tyckte bara man tog det en i taget. Kändes som om vi alla va lite mer mogna nu än på de senaste mötena då det bara blivit att alla käftar emot varandra bara för att ungefär, men nu har vi nog skärpt oss och det känns som om allt går åt rätt håll nu :D Bra jobb allihopa!

Bara för att jag nu känner mig så taggadför balen så har jag också blivit mer taggad att vara ännu nyttigare. Därför, sorgligt men sant, så ska jag nogg hålla mig borta från alkoholen ett tag. Kanske inte ändatills balen, men det har blivit rätt mycket nu på slutet så det blir att skära ner...ordentligt! Sen så blir det löpning hem från skolan en gång i veckan också gymmet lite nu och då :D Nu jävlar ;)



Nä nu ska ja hitta på nått kul med syster, å ja tro Thomas behöver datorn också...sen kanske man inte ska skriva en roman heller ;)

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0