Breakfast

Mums, sitter här å smaskar äppelklyftor, smuttar på mitt te och dricker en mumsig smoothie :) Är gött när man väl gör sig för att fixa en lite lyxigare frukost än att bara hälla flingor å fil i en skål ;)



Igår så vart ja lite lat igen när jag hade lämnat datorn. Ja nörmade mig skåpet med sängkläder, öppnbade till och med dörren. Men sen tänkte ja "nä, det kan ja göra imorn", så det blev inte bäddat i sängen min igårkväll heller, utan ja spenderade ännu en natt i sängtäcket :P Somnade sen faktiskt ovanligt  fort å fick ju sova rätt länge så jag är då nöjd i alla fall :)

Idag blir det då jobb från tio till två, kanske längre men vi får väll se. Sen BLIR det gymmet för nu måste ja röra mig, Hem och städa klart å bädda å sen ikväll blir det hemmakväll framför tv:n med Greys och sen Entourage :) Om nån är sugen på att göra mig sällskap är det bara ni hör av er, nån att prata med i pauserna sitter ju alrig fel :P

Va ska man göra i helgen? Är riktigt sugen på å skita i det där med att bara dricka på valborg före balen, träffa lite folk å bara chilla kanske? Drar nån ihop en fetfest är väll inte det fel det heller, men nått soialt umgänge skulle ju va nice. Va inte så sugen på å fara ut själv i Hemavan precis, så blir nog att stanna hemma å hoppas på sällskap här...får ja inte tag på nått sånt får ja väll dra en hemmakvälls-helg iställe :P

Nä nu ska ja gå å börja klä mig i nå rediga kläder å sånt, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0