De hemlighetsfulla funderationernas afton

Hm, hur ska allt detta sluta?

Fick i alla fall va lite social ikväll. Har varit med linn större delen av kvällen men också hunnit med Jenny, Vincent, Hampe och faktiskt till och med Linn :P (Björnstad alltså). Var trevligt att stöta på henne, va ett tag sen nu kan jag lova :)

Har en massa olika tankar i min lilla hjräna ikväll, men tänker låta dom stanna där för annars får ja bara en massa skit tillbaka. Så nu blir det lite "hålla inne " tid för mig, men lugn Jenny, det kommer inte resultera i ett stort fylle-utbrott ;) Men men, det blir som det blir å det får man väll leva med. Har funderat på mycket och vissa saker känns bara så ovärda, medans andra känns s otroligt viktiga. Ska se om ja kommer mig till att ta tag i en av grejerna. Låg å planera igår men kommer troligen vara för feg för att komma till skott med det hela. MEn som man brukar säga, den som lever får se...

Nu blir det att renbädda, ta en varm dusch å sen så kvällar jag.
Ha det å gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0