Gymmet

Ja nu kommer ja från ett ordentligt konditionspass på gymmet. Började med att kuta på löpbandet i 50 minuter, ganska lungt tempo men blev ändå ordentligt svettig. Efter det drog jag av mig mina lagom blöta knäskydd och satte mig på cykeln ett tag. Satt där i en halvtimme och efter det kände jag mig ganska så nöjd faktiskt. Passet fick som kompensera det faktum att jag inte kutade hem idag på grund av vädert.



Ja nu har jag då lite återhämtningsfika i form av en skål med filmjölk och min goda musli som jag införskafade i Umeå  och ett stort glas apelsinjuice. Är tyvärr inte lika haj på hejarklacks-bokstäver som syrrans kille, så det får bli bara juice skrivet som vanlig text istället ;) (från helgens bravader i Umeå). Om en stund börjar ju också House så ja ska väll börja dra mig mot tv:n, ha det!

Kommentarer
Postat av: maria

Snygg blogg! :)

2009-04-07 @ 20:59:40
URL: http://marrajjaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0