Hemma

Ja nu är jag hemma igen. Fick så snällt åka med Thomas hela vägen från stugan å hit. Han stannade för å se wipeout, eller först va det tänkt att vi skulle träna också, men det blev inget av.  Så nu har vi bara slöat framför tv:n och njutit av ledigheten.

Påskhelgen har då bestått av skotring, fint väder, god mat och mycket vila :) Har egentligen inte ansträngt mig någonting förutom dagen då vi va uppe på fjället med skotrarna. Det va ju så att vi lyckades köra fast fyra av fem skotrar, några flera gånger, när vi skulle gena över en sjö. Bara så att ni vet va det skotern ja körde som var den femte, ej fastkörda :P Kan ju i alla fall säga att ingen va särskilt torr då vi väl fått oss in på torra land igen ;) I alla fulla fall har det inte blivit så mycket träning eller så så i veckan blir det att ta igen.



Funderade lite under helgen och kom fram till att det både är roligt men sorgligt att det här är mitt allra sista officiella påsklov...om ja inte blir lärare då, men det har jag inte tänkt. Det är i alla fall roligt eftersom man kommer starta som ett nytt liv, och mycket annat roligt kommer hända istället. Men samtidigt är det väll ingen som klagar över ett litet lov på denna tid på året då vädret är så underbart? Ja man vill ha kvar kakan men äta den ändå...

Nu blir det i alla fall att fixa fika och sen blir det "en callgirls dagbok" på femman, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0