Idag händer det grejer

Säger ju duvan i Comviq reklamen, men idag gör ja det också :P

För det första så har jag fått mitt bevis på att jag gått ur svenska kyrkan, kanske inte så stor grej, men man kommer ju tjäna några slantar om året på att inte betala nån kyrkoskatt :) Sen har jag som tidigare sagt inget behöv av att gifta mig i kyrkan eller liknande så jagser ingen anledning att vara medlem. Sen är jag ju itne troende heller så varför ska man då va med?

Sen så har jag fixat allt för sommaren angående jobb. Blir till att jobba på Wip istället för ICA, kommer nog bli bra det. Kanske inte får ihop lika mycket pengar, men det är mycket roligare där, å sen vill ja nog ändå ha lite ledig tid nu då det troligen är sista sommaren då man verkligen kommer va hemma.

Ja, sen va det väll inte så mycke mer som ha hänt sen sista inlägget, men dagen är ju inte över än ;)
Nu blir det att steka palt, ha det!

Kommentarer
Postat av: Mmm

Hej!

Vad trevligt att du har tagit så många framsteg i ditt liv just denna dag! Hoppas nu att du tar hand om dig själv, så att du klarar de kommande utmaningar som väntar dig. Förresten vilken uppfriskande blogg du har, verkligen!

Ta hand om dig, så ses vi säkerligen någon gång i framtiden.

Mvh Mmm

2009-04-20 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0