Incomming!

Nu närmar sig allt med stora steg. Balen är bara en månad å två dagar bort, till studenten är det bara 44 dagar och om precis två månader är det dansgalan! :D Inte illa säger ja bara.

Balen börjar då allt fixa sig för. Har klänning, nån å gå med, bil, skor och har redan bjudit bort alla mina biljetter till efterinsläppet :P Är bara frillan å sminket kvar nu å det ska ja väll försöka få gjort snart. Ja å Linn har ju pratat om å ta en kväll för å göra det, men det har då inte blivit av än...får snacka med henne å se hur det blir med det.

Studenten är då bara nått man ser fram emot också. Kommer va en så ortoligt härlig dag, det enda som är osäkert är väll vädret, å ja håller då tummarna för sol! Det som är mest läskigt med att sluta skolan är väll att få veta om man tagit sig in på det man sökt eller inte. Har ju också börjat fundera på att kanske jobba ett år, ifall ja inte tar mig in på idrottsmedicin och har ett jobb det vill säga. Skulle ju kunna va både bra och skönt att få in lite pengar innan man börjar ta lån å så, hinna ta igen sig från all skoltrötthet och samla ihop lite erfarenhet. Men samtidigt är det ju verkligen tid för att plugga vidare, och jag vet som sagt inte riktigt om jag har jobb, eller om jag vill va kvar här ett år till. Iofs har ja faktiskt inte så mycke emot Storuman, och då slipper ja ju lämna Jenny, men men...får väll se vars jag är om ett halvår :P
-- Webb08Banner1.jpg


Dansgalan ser väll alla fram emot!? Sommar, fest, trevligt folk och styrdans ;) Vad kan gå fel? Blir ju min å Jennys "årsdag" också, så förhoppningsvis är vi båda lediga dagen efter så vi kan fet-festa...men ja ska väll troligen jobba så det blir väll en lugn men rolig kväll. Ja den som väntar på nått gott :)

Nu blir det att göra lite nytta, ha det!


Kommentarer
Postat av: Terese

Jag antar att du längtar till studenten.

Jag ängtart tillbaka jag ist :)

2009-04-27 @ 15:46:49
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0