Kvällen

Har nu gjort det mesta som skulle göras under dagen. Ja har packat, bokat tid för klippning å färgning inför balen, har tränat och sen så ha ja bakat lite som syster å sambon ska få ;) Det enda som ja inte ha gjort är att betala resan, men det blir imorn på morgonen då ja ha fått pengarna från Jenny ;)

Ja ha fått nå fel idag, har suttit å riktigt nött photoshop. Det fula är att ja är ju inte bra på det men det är ju kul å bara leka i alla fall :P Nu ha ja då många headers att välja mellan om ja vill byta ;) Några är väll rätt bra ändå, men dom flesta är lite sämre...men men, man kan inte vara bäst på allt här i världen!

Snart blir det lite fika, duschen å sen sängen tro ja...måste ju vila upp mig inför morgondagen :) Åh jag längtar! Kommer säkertr bli som inför Jennys fest, ja va så taggad att ja inte kunde sova. Låg där, som man gjorde då man va liten dagen före julafton, å tänkte på va kul det skulle bli, va vi skulle göra å så mycket vi skulle ha att prata om efteråt. Tyvärr blev det ju inte som ja hade tänkt då...men men. Det jag menar är att än om ja lägger mig typ klockan tio så kommer ja typ inte kunna somna förns klockan ett ungefär :P Men men, sånt är livet :)

Nä nu blir det en banan å en kopp te tror jag, ha det å gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lesly

Åhh vad roligt med Bal =) Det kommer att vara din bästa upplevelse någonsin =)

2009-04-03 @ 08:32:28
URL: http://leslita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0