Lägesrapport...

Ja nu har jag fått en redig bakismat till midda, palt :P Det va riktigt gott, men paltkoma på baksmälla är inget att rekomendera! :S



Ute är det då lika stormigt som livet känns just nu, blir nästan rädd att träden ska börja falla här runt huset.  Som när jag å mamma for hem från Storuman för nått år sen då det va storm. Då när vi kom till Stensele, just före ica, så såg vi hur ett träd just bredvid vägen vinglade väldigt mycket. Då sa ja "hah, det ser ut som det där trädet kommer falla". En halv minut senare föll trädet rätt över vägen. Det va inget miniträd heller, utan det va ju en tall som va högre än husen runtom. Vi var ca 50 meter ifrån när det föll, så vi klarade oss ju. Skulle nog inte ha varit det trevligaste att hamna under precis...

Snart kommer balen, hur ska man göra med hår och smink? Måste också gå in i hårdträning och få kroppen i rätt form, får bli mycket löpande denna månad.

Vad blir det på valbor? Kände mig ärligt talat inte så jättesugen på Hemavan, men det kanske är hela bakisgrejen för egentligen känner ja mig inta sugen på valborg över huvud taget. Jaja, får väll snacka med folk å sen se vad som händer...

Nu blir det slöa deluxe. Sängen och tv:n ropar mitt namn så ja ska väll hoppa över dit nu. Är nog där jag kommer finnas resten av kvällen om någon söker mig :P

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0